Orda bir köy var uzakta, O köy bizim köyümüz

Yayladağılılar Derneği Ramazan yardımları sürüyor

Yayladağılılar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği olarak “Yayladağılı olup ta, Antakya’da ikamet eden yardıma muhtaç ailelere yardımlarımız devam etmiştir. Geçen yıllarda yaptığımız gibi bu yılda mübarek Ramazan ayı münasebetiyle yaklaşık 300 aileye gıda yardımında bulunduk. Ayrıca geçtiğimiz Eğitim Öğretim yılında 76 Üniversite öğrencimize burs verdik. İnşallah bu eğitim öğretim yılında da fazlasıyla öğrencilerimize yardım edeceğiz. Yayladağılılar Derneği olarak her zaman yardıma muhtaç ailelerin yanındayız. Ayrıca bizlere her zaman maddi ve manevi alanda desteklerini esirgemeyen ve bizlere destek olan hayırseverlerimize de teşekkürü borç bilir tüm İslam âleminin Mübarek Ramazan ayını ve Bayramını kutlarız.


                                              Av. Mehmet YALÇIN
                             Yayladağılılar Yardımlaşma ve Dayanışma
                                                 Derneği Başkanı

0 yorum:

**************************************
Kapat
popho reklam

Arama Kutusu

Gönderdiğiniz Videolar Burada

Sohbet Kutusu

Sohbet Kutusu

Popüler Yayınlar

Leylekli Köyü: Yayladağılılar Derneği Ramazan yardımları sürüyor Blogger Entegre: Templatesbyblogger Blogger düzenleme by - Wind of Anatolia.
Msevik