Orda bir köy var uzakta, O köy bizim köyümüz


Beş seneden beri mısırda okuyan ibrahim yücedag kardeşimiz ülkemize kesin dönuş yaptıgını söyledi.
Son bir kaç dersinin kaldıgını ve sınav sonuçlarının açıklanmasını bekleyen kardeşimiz sınavlarında başarılı olursa mısıra geri gitmeyecegini söyledi.
bu sözlerinin ardından birde espisi patlattı beş yıl mısırda lokmacin yiyemedim bunun acısını çıkarmak için y.dagına ilk gittim gün hemen bir lokantaya girdim.
ancak bide ne göruyüm bizim halil hemen arkamdan daldı içeri içimden gitti bizim lokmacinler dedim neyse ki halilde kendine ayrı yaptırınca birazını zorla kurtardım elinden.....
iki kardeşimizede afiyet olsun....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Halil hocam

**************************************
Kapat
popho reklam

Arama Kutusu

Gönderdiğiniz Videolar Burada

Sohbet Kutusu

Sohbet Kutusu

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Leylekli Köyü Blogger Entegre: Templatesbyblogger Blogger düzenleme by - Wind of Anatolia.
Msevik