Orda bir köy var uzakta, O köy bizim köyümüz

Hayırlı Cumalar

Beş hadis
1. Ibadetin en efdali, Allah (z.c.hz.)'ne husnuzan etmektir. Allah buyurur ki: "Ben kulumun zanni gibiyim." (Allah'i nasil bilirseniz Allah da size ona gore davranir)
Ravi: Hz. Ubeyye (r.a.)
2. Sizin agizlariniz Kur'an icin yollardir. Onlari misvakla temizleyin.
Ravi: Hz. Ali (r.a.)
3. Ummetim, ummeti merhumedir. Ona ahirette azap yoktur. Onun azabi, dunyadaki olum, zelzele, sIkintilar ve fitnelerdir.
Ravi: H. Ebu Musa (r.a.)
4. Guzel ahlakin ifadesi sudur: Dunyadan nasip olana razi olur, nasip olmayana da kizmaz.
Ravi: Hz. Ebu Hureyre (r.a.)
5. Kiyamet gununde her merhalede Bana en yakin olaniniz, dunyada Bana en cok salat ve selam getirerinizdir. Kim ki Cuma gunu ve Cuma gecesi Bana salati serife getirirse, Cenab-i Hak, onun yetmisi ahiret ve otuzu dunya ihtiyaclarindan olmak uzere, yuz hacetini giderir. Sonra Allah bir melegi vazifelendirir. Size nasil hediyeler gelirse o da kabrime girer. Bana salat edeni haber verir. Adi, nesebi ve kabilesine kadar. Ben de beyaz bir deftere yazarim.
Ravi: Hz. Enes (r.a.)
Sizlere faydası olur temennisiyle hayırlı cumalar diliyoruz....

0 yorum:

**************************************
Kapat
popho reklam

Arama Kutusu

Gönderdiğiniz Videolar Burada

Sohbet Kutusu

Sohbet Kutusu

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Leylekli Köyü: Hayırlı Cumalar Blogger Entegre: Templatesbyblogger Blogger düzenleme by - Wind of Anatolia.
Msevik