Orda bir köy var uzakta, O köy bizim köyümüz

HALİL'DEN SECİM ESPRİSİ

Sabahın körü saat 7:00 civarı mahmut abinin tupu bitmiş beni aradı tüp getir diye...bende arabanın kiriyle tüpü koydum yola cıktım mahmut abinin evine geldiğmde bana üzücü haberi verdi...kendisi büyük deil küçük tüp istemiş ama benm kafamın tası attı kim cıkarcak bu yokuiu diye...nese mahmut abiye dedim ki:abi bu tüp burda kalsın biraz işim var gelcem dedim...Giderkende patlattım espriyi dikkat et haaaa secim üstü sana tuzak kurmuş plabilirim tüp patlayabilir dedim....daha sözüm bitmemişti ki.......


bi baktım mahmutbey el arabasıyla tüpü motora koymuş evden uzaklaştırıyo arkasından koşsamda fayda vermdi....neyse ki eve getirmiş tüpü.....halil yücedağ leylekli..

0 yorum:

**************************************
Kapat
popho reklam

Arama Kutusu

Gönderdiğiniz Videolar Burada

Sohbet Kutusu

Sohbet Kutusu

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Leylekli Köyü: HALİL'DEN SECİM ESPRİSİ Blogger Entegre: Templatesbyblogger Blogger düzenleme by - Wind of Anatolia.
Msevik